Wyświetl Pojedyńczy Post
  #1009  
Nieprzeczytane 05-12-2011, 18:58
Scarlett Scarlett jest offline
Użytkownik zabanowany
 
Zarejestrowany: Aug 2008
Posty: 27 416
Domyślnie

Cytat:
Przekonaj się, jak Warszawa przyciąga na EURO 2012. Spot jest głównym materiałem filmowym promującym Warszawę jako Miasto-Gospodarza wśród europejskich kibiców, podczas kampanii m.st. Warszawy jako Miasta-Gospodarza poprzedzającej UEFA EURO 2012™.

Materiał "Warszawa 2012" ma być również elementem pokazu świetlno-wodnego na Podzamczu podczas samych Mistrzostw. Spoty będą też emitowane podczas targów, na konferencjach i eventach na których Warszawa będzie obecna.

Fabuła spotu:
Warszawski poranek. Z hotelu na poranny jogging wychodzi obcokrajowiec. Gdy zastanawia się, w którym kierunku się udać widzi uśmiech mijającej go w biegu blondynki. Dziewczyna ogląda się, a on już wie, w którą stronę za chwilę pobiegnie. W ten sposób rozpoczyna się spot promujący Warszawę jako miasto aktywne, dynamiczne - miasto, w którym można się zakochać. Swobodny, poranny bieg wkrótce przeradza się w wyścig z elementami parkour - widowiskowego poruszania się w przestrzeni miasta. Śledząc pogoń widzimy bohaterów odwiedzających najbardziej atrakcyjne i widowiskowe miejsca stolicy. Bohaterowie poruszają się prawami filmowej logiki, a pogoń jest pretekstem do pokazania głównego bohatera spotu jakim jest Warszawa z jej różnorodną - sportową i kulturalną ofertą, ze Stadionem Narodowym i miejscami związanymi z Fryderykiem Chopinem na czele.

Producentem spotu jest firma TPS, Telewizyjne Profesjonalne Studio Sp. z o.o., wyłoniona w ramach przetargu przeprowadzonego w oparciu o cenę i rozrysowany na sceny scenariusz. Reżyserem jest Mariusz Palej, twórca filmów reklamowych i wideoklipów muzycznych.




W sześć dni zdjęciowych na przełomie września i października nakręcono materiał w ponad 15 lokalizacjach. W powstawanie filmu zaangażowane było ponad 100 osób, ponad 50 odtwórców, ekipa techniczna, oświetleniowa i wizyjna. W reklamie wykorzystano m.in. ujęcia z kamer RED ONE oraz kamery highspeed PHANTOM HD pozwalającej na zapis obrazu z prędkością ponad 1000 klatek na sekundę (!). W etapie montażu zastosowane zaawansowane techniki maskowania i retuszu, korekcję kolorów przy użyciu sprzętu firmy QUANTEL, a także grafiki 3d wstawione w nakręcone ujęcia. W filmie pojawiają się też zdjęcia lotnicze nakręcone z niewielkiej wysokości dzięki wykorzystaniu urządzenia zwanego helicamem.

Obok powstałego spotu "Warszawa 2012" miasto w działaniach promocyjno-wizerunkowych w związku z organizacją mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA-EURO 2012™ posługiwać się będzie, głównie w Internecie, także spotami rysunkowymi autorstwa Przemysława "Trusta" Truścińskiego i Bartosza Sztybora, gdzie głównymi bohaterami są symbole Warszawy, tj. Syrenka i Fryderyk Chopin (występujący również w komunikacji graficznej Warszawy związanej z EURO. ).

Telewizyjne Profesjonalne Studio Sp. z o.o. - producent:
Firma założona w 1992 roku, znana bardziej jako TPS Film Studio, to jedna z największych niezależnych firm produkujących programy, filmy telewizyjne i filmy fabularne. TPS Film Studio stworzyło i wyprodukowało (od pomysłu, poprzez scenariusz, scenopis, realizację, montaż, udźwiękowienie i oprawę muzyczną) dziesiątki programów dla Telewizji Publicznej, Polsatu i TVN. TPS od lat specjalizuje się też w postprodukcji filmów reklamowych, których ma na koncie już kilka tysięcy pracując dla firm jak Procter&Gamble.

Mariusz Palej -- reżyser:
absolwent Studium Fotografii w Warszawie i Bratysławie, Wydziału Operatorskiego w Szkole Filmowej w łodzi (PWSFTViT). Operator filmowy, telewizyjny, realizator wizji i światła oraz operator i jak i samodzielny realizator krótkich form filmowych: wideoklipów i reklam. Tworząc wideoklipy nie tylko ich reżyser i operator ale również autor... scenariuszy. Między innymi realizacja zdjęć do reklamy z udziałem Sofi Loren oraz z polskimi gwiazdami Cezarym Pazurą i Małgorzatą Foremniak. Reżyser wideoklipów z całej polskiej czołówki muzycznej i kilkuset reklam.

http://www.youtube.com/watch?v=KWVY7...&feature=share